MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe tabadisain.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Riomood OÜ (registrikood 16562579), asukohaga Harjumaa Harku vald Sõrve küla Kopli.


Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Müügitingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad ostja (edaspidi Ostja) ja veebipoes tabadisain.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi Veebipood) omaniku (edaspidi Müüja) vahel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Müüja jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatused kajastatakse veebilehel.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Eesti pangamakseid (Swedbank, SEB, LHV, Coop Pank, Luminor) vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe omaniku (müüja) arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.


Kohaletoimetamine

Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Müüja tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle Ostja poolt valitud teenuse osutajale.

Kaupade kohaletoimetamise partnerid: Omniva (Eesti Post AS), Smartpost (Itella Estonia).

Kauba saatmiskulud kannab Ostja.

Eesti-sisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates

müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit, sõltuvalt sihtkohast toimub kohaletoimetamine kuni 30 kalendripäeva jooksul.

Müüja ei vastuta toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui toode on teenuse osutajale üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud Ostja poolt ebatäpsete andmete esitamisest.

Tagastamisõigus

Ostjal on õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Hügieenilistel kaalutlustel ei kohaldata taganemisõigust suletud pakendist välja võetud pesutoodetele ja kosmeetikatoodetele.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb Ostjal esitada kauba ostmisest taganemise avaldus Veebipoe e-posti aadressile ja tagastada toode  hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga ese).

Kaup tuleb tagastada võimalusel originaal-transpordipakendis ning kõik ühe tellimuse raames tagastatavad tooted korraga.

Veebipood tagastab kauba kättesaamisel Ostjale hiljemalt 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.


Pretensioonide esitamise kord

Müüja vastutab Ostjale müüdud toote lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates toote üleandmisest Ostjale.

Defektiga toote parandamise või asendamise lepivad Müüja ja Ostja omavahel kokku. Parandamise kulud katab Müüja.

Müüja ei vastuta Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuete-kohase hoiustamise või mitte-eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel tuleb edastada pretensioonVeebipoe e-mailile: pood@tabadisain.ee, kus on märgitud esitaja nimi, kontakttelefon, arve number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus ning lisada tõendusmaterjal ostu eest tasumise kohta.

Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud 2 (kahe) kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pretensiooni kättesaamisest.

Vääramatu jõud

Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui Ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest Müüjale teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.


Vaidluste lahendamine

Ostja ja Müüja vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.

Kui Müüja on keeldunud Ostja kaebust lahendamast või Ostja ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, on Ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse ja Tarbijavaidluste komisjoni või kohtusse. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks saab abi Euroopa Liidu tarbijavajadusi lahendavalt platvormilt.